28 Nisan 2009 Salı

# Blog # şablon

Yeni Bir Tema Daha

Kaldera ve Volkan kardeşlerin annesi Nazan Hanım'a ne zamandır verilmiş sözüm vardı. Kaç ay önceydi hatırlamıyorum. Birkaç gün önce aldığım bu kağıtlar o kadar hoşuma gitti ki hemen aklıma birşeyler geldi. Bazen günler, haftalar sürerken bazen de birkaç saatte bitiveriyor. Bu da çabucak bitenlerden ama baştan savma değil. Gayet özendim ve çok beğendim. Buradan tamamına bakabilirsiniz.

Siparişler dışında sırada bekleyen paşam, prensesim, ablam ve kendi blogum olmasına rağmen daha onlara ne zaman sıra gelecek bilemiyorum.

Geçenlerde de belirttiğim gibi bu aralar çok fazla işim olmasına rağmen sanki hiç birşeye yetişemiyorum. Yapıyorum ama bitmiyor, ya da hiç birşey planladığım gibi gitmiyor. Kimi zaman o kadar daralıyorum ki, en çok üzüldüğüm de verdiğim sözlerin sürekli erteleniyor olması. Benden şablon bekleyenlere karşı o kadar mahcubum ki...

Sevgiler.

31 yorum:

  1. çok güzel olmuş bu tema :)
    Emeğine değmiş doğrusu...

    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. sen yaparsın da güzel olmaz mı? yüreğine sağlık gece...

    neden herşeye yetişmeye çalışıyorsun ki,akışına bırak üzme kendini...

    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuş canım.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. verdiğin emeğe değmiş.bayıldım renklere.bende bende desem.

    YanıtlaSil
  5. Baştan savma değil çok emek harcadım diyorsun ya.....
    Bunu düşünen varsa bi ara bana uğrasın :)
    Bir insan tüm kalbinin dolusuyla nasıl teşekkür edersin ki?
    Bir insana emeği için nasıl teşekkür edersin ki?
    Bir insana onca zamansızlığı içinde en değerlisinden sana verdikleri için nasıl teşekkür edersin ki?
    Kelimeler yeter mi?

    7. KATTAKİ OFİSİMİN CAMINI AÇIP AŞAĞI BAĞIRIYORUM "GE-CEEEEE SONSUZ TEŞEKKÜRLER. ELLERİNE, EMEĞİNE SAĞLIK" :))

    YanıtlaSil
  6. şeker şirin birşey olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. ellrine, emegine saglik. supeer olmuş.
    güle güle kullansinlar :))

    YanıtlaSil
  8. Çok cici olmuş... Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  9. canııım çok ciciiii olmuş.
    bu kadar güzel olduğunu görünce benimde isteyesim geldi :)
    ama istemiyorum. belki bende öğrenip kendim yaparım bi gün.....

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bir tema olmuş, geniş geniş, iç açıcı. Ellerine sağlık Gececim. Yakışmış miniklere.

    YanıtlaSil
  11. gece'cim çok eğlenceli bir tema olmuş cıvıl cıvıl. Tam çocuklara göre. Eline sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  12. Bu güzel şablonları gördükce benimki çok sade geliyor bana..
    Aklına fikrine sağlık canım benim

    YanıtlaSil
  13. COK GUZEL OLMUS GECCEM ELLERINE SAGLIK BURADAKI HEADER DAHA SEVIMLI OLMUS ARKADAS ONU NIYE KULLANMAMISKI :((

    YanıtlaSil
  14. ÇOK GÜZEL OLMUŞA RKADAŞIN İYİ GÜNLERDE KULLANSIN İŞLERİNE RAĞMEN YİNEDE DÜŞÜNÜP HAZIRLAMAN ÇOKDA GÜZEL OLMASI BENCE HERŞEYE DEĞER ÇOKDA BECERİKLİSİN AYRICA:)

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel olmuş canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  16. Ellerine sağlık canım, yine döktürmüşsün. Maşallah, nazar değmesin sana...

    YanıtlaSil
  17. ah canım benim (birazcık yağ);)) bende şablonumu değiştirmek istiyorum ama nasıl yapılacağını bi türlü öğrenemedim ...senin bloğunda çok inceledim ama yine bende tık yok ;((...napayım eski şablonla yola devam ......

    YanıtlaSil
  18. edaca30, beceriksizliğinden :( Valla
    GE-CE bana nasıl yüklemem gerektiğini anlattı sağ olsun ve ben de yükledim ama header duruyor :/
    Ama hızır acil yardım ona da yetişti ve nasıl değiştirmem gerektiğini bana hatırlattı :)
    Şİmdi şirin, şıkır şıkır bir sayfamız var :)))

    YanıtlaSil
  19. bu da diğerleri gibi harika olmuş canım...

    YanıtlaSil
  20. yine harika olmuş
    canını sıkma .yetiştiği kadar.ben biraz tatil yaptım.bomba gibi döndüm geriye...
    sen de yap...
    sevgilerle

    YanıtlaSil
  21. çok cici eline sağlık,
    sevgiler

    YanıtlaSil
  22. yine harika bir tema yapmışsın..ellerine sağlık..iş bilenin kılıç kuşananın demişler doğru valla ...tebrik ederim...sevgiler

    YanıtlaSil
  23. Güzelim ellerine sağlık süper olmuş. seni çok iyi anlıyorum aynı şeyleri bende yaşıyorum gün 48 saat olsa anca yetecek gibime geliyor.

    YanıtlaSil
  24. cok güzel olmuş...ellerinize saglık ..

    YanıtlaSil
  25. yine harika olmuş eline saglık canımmm

    YanıtlaSil
  26. günaydın...
    çok güzel bir şablon olmuş gece..ellerine sağlık.
    zamanın yetmemesi ,işlerin ertelenmesi sanırım çoğumuzda benzer durum.günlerdir dolaşamadım arkadaşları.bahardanmı bilmem:))
    güzel ve bereketli bir gün diliyorum.sevgiler.

    YanıtlaSil
  27. Ellerine sağlık çok güzel olmuş tema.

    YanıtlaSil
  28. yine çok güzel bir çalışma olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil