21 Temmuz 2008 Pazartesi

# Gezi # Trip

Neredeyim Ben? / Where am I ?

Şu anda bloguma her zaman yazı yazdığım yerden uzakta, farklı bir yerdeyim. Daha önce de burada bulundum ama, evlendikten sonra Ce' den ilk uzun ayrı kalışımız olduğu için daha da zor benim için. Pazar günü öğle saatlerinde geldim, iki hafta sonra pazar günü döneceğim. Herkes için yeni yerleri keşfetmek cazip gelse de benim için olması yada olmaması arasında bir fark yok. Gezmeye yeni yerler görmeye meraklıyım ben de tabi, fakat bu Ce ile zevkli oluyor benim için. Birlikte internetten görülesi yerler araştırıp gidilebilecek yerler listesi oluşturuyor, bunlar için fırsatlar yaratmaya çalışıyor, hayaller kuruyoruz. Sadece bu aşama bile çok zevkli bizim için. Tabi hepsine gidebilir miyiz orası meçhul.

Sanırım yukarıdaki resimden ülkenin dili anlaşılıyor. Zamanla burası hakkında daha fazla görsel malzeme ekleyeceğim. Bloga gezdiğim yerleri de koymaya karar vermiştim 1 hafta önce ama arşivden resimerin ayırılması, hatıraların canlandırılması için bayağı bir zaman gerekiyor. Yavaş yavaş onları da ekleyeceğim. İnternette dünyanın her yerine ait resim ve bilgilerin bulunması çok kolay olsa da, belki yıllar sonra yukarda bahsettiğim listenin ne kadarını yapabildiğimiz konusunda bize bir rapor olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder