25 Mayıs 2008 Pazar

# Amigurumi

Amigurumi - Bayan Ördek / Miss Duck

Amatör çizimlerimi yayınlamak için açtığım sitem, son zamanlarda amigurimi sitesi haline dönüştü biliyorum. Örmek her zaman benim için dinlendirici bir uğraş olmuştu. Şimdi bu sayede kısa sürede ürünler ortaya çıkınca ve bunları sevdiklerime hediye edince çok mutlu oluyorum. Aklıma durmadan yeni fikirler geliyor ama resim yapmayı da özledim. Sanırım iyi bir resim, amigurumiye göre çok daha fazla zaman aldığı için bunu tercih ediyorum. Çünkü keyifle harcayacak çok fazla zamanım yok. İlk fırsatta yapmak istiyorum.

Son yaptığım ördeği bir diğer yeğenime hazırladım. Süslü, çok bilmiş, çanta düşkünü, güzel mi güzel kız yeğenimin hoşlanacağı şekilde gözlüklü ve çantalı bayan ördek. Diğer çalışmalardan farklı olarak kolları döndürülebilecek şekilde tasarladım. Çok da şeker oldu.




1 yorum: