25 Nisan 2008 Cuma

# Çizimler # Drawing

Afi

Birkaç gündür bir resim eklemedim. Bazı denemeler yaptım fakat hoşuma gitmedi. Bu resmi biraz önce bitirdim. Daha önce hiç yapmadığım farklı bir çalışma oldu.

I have not added any picture for a few days. I have tried to make some works but I didn't like them. I have just finished this picture. It is a different work that I've never done before.

Not: Bu resim için bir başlık düşündüm ama karar veremedim soyut olduğu için. Başlığı sonra yazarım diye düşünüp, yazdıktan sonra yayınladım. Daha sonra ekranda başlık olarak Afi gördüm. Sanırım kolum çarptı ve bu yazıldı. İsim olarak da hoşuma gitti. Bu resmin adı afi olsun. Resmin de adının da bir anlamı olmadığı için uygun bir isim oldu.

1 yorum:

  1. Sevgili GECEciğim gerçekten çok hoş olmuş. Zaten benim favorilerim soyut resim olduğu için bu çizimini ayrı bir beğendim. İsmi de çok yakışmış. Tebrikler...

    YanıtlaSil