13 Şubat 2020 Perşembe

Geceden Kalbe

Uzun bir aradan sonra merhaba.

Epey yoğun geçen bir dönemin ardından, nihayet podcast kayıt etmek ve paylaşmak adına tüm sorularımın cevaplarını araştırıp, çözüp yayınlayabildim. Oldukça minimal araç gereçle hazırladığım sohbeti paylaşmaktan büyük heyecan duyuyorum. İşte karşınızda yeni kanalım.


Aşağıdaki linklerden dinlenebilir. 

Anchor: GecedenKalbe

Spotify : GecedenKalbe 

Breaker: GecedenKalbe

Google Podcasts: GecedenKalbe

PocketCasts : GecedenKalbe

Radio Public: GecedenKalbe


Sevgiler

5 yorum:

  1. Tebrikler! Güzel bir başlangıç olmuş, devamını da heyecanla bekliyorum. Kolaylıklar dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Tebrikler, başarılı olmanı isterim.:)

    YanıtlaSil
  3. Ilk podcastin ilk yarisini dinleme sansim oldu, henuz digerlerini dinleyemedim. Cok sakin, dingin ve huzurlu bir ses tonunuz var, dinlemek cok keyifli. Nacizane tek bir kucuk elestirim olacak kabul ederseniz; dusunme aralarinda/bir sonraki kelime yada cumleyi baglarken, iiiii diye sesli dusunmenizi biraz azaltmaya calisirsaniz cok daha akici olacak benim gorusum. Tahmin ediyorum bu pratikle degisecek bir nokta belki de diger iki podcastte farklidir da. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eleştiriniz için teşekkür ederim evet ben de farkettim o ve birkaç hatamı daha. Geliştirmeye gayret edeceğim ancak henüz şu kısmı oturtamadım. Doğaçlama konuştuğum için haliyle duraksamalar oluyor ve silip yeniden kaydetmeye çalıştığımda ise bir önceki doğaçlama/ doğal tarz kayboluyor. Daha robotik bir ifade oluyor. Bu yüzden orjinali korudum. Fakat bu konuyu da çalışsam iyi olacak

      Sil