24 Eylül 2019 Salı

Bisiklet Turu

Geçtiğimiz pazar günü bir önceki postta paylaştığım bisiklet turuna katıldım kızımla. Hava bize bir torpil yapmış olmalı ki uzun süredir devam eden kapalı ve yağışlı günlerin ardından pazar günü açık ve 25 dereceydi. Rüya gibi. Hemen ertesi gün yine aralıksız yağmur dolu bir haftaya başladık.

Tur için buluşma evimden 11 km uzaklıktaki bir parkta olacaktı, google maps’in bana bu mesafe için verdiği bisiklet sürüş süresi 35 dakika oldu. Ancak hem yolu tam bilmediğimden hem de ilk defa bu kadar uzak mesafe pedallayacağım için 1 saat önce evden çıkıp rahat rahat gittim. Bazı arkadaşlar otobüsle gidip bisiklet kiraladılar. Benim de aklımda bu vardı ama kendi kendime bir challenge yapayım dedim :))

Sabahında bisikleti nasıl süslesem diye düşünürken aklıma biraz vintage dekorlar yapmak geldi. Hemen bir kartona aşağıdaki yazıyı yazdım ve bahçemizde çokça bulunan renkleri dönmüş ortancalarla süslemeye karar verdim.

Bence çok orjinal oldu. Bisikletim abartılı süslü olmamasına rağmen dikkat çekici ve farklı olmuştu. Saçıma da bu çiçekten takıp kombinimi tamamladım 🙈

Buluşma noktasına giderken ormanlık bir güzergahtan gittim, hava ve manzara şahaneydi, bisiklet üzerinde olmayı zaten çok severim. Yalnız başıma doğada olmak tam bir terapi oldu.

Kızım onca yolu gitmeyi göze alamadığından ve arkamda gitmesine de eşim izin vermediğinden, eşim onu arabayla buluşma noktasına getirdi. Tur boyunca arkamda oturacaktı ama çok sevdiği arkadaşı bakfiets (kutulu bisiklet) ile geldiği için onunla oturmak istedi, onlar da makamlarında  halkı selamladılar :))

Evet yol boyunca herkese el sallayıp selam verdik. İnsanların tepkileri de çok hoştu, kendimizi kraliçe gibi hissetmek de... 1,5 saat kadar dolanıp varıl noktasına geldik. Bol bol fotoğraf çekildik. Turun beredeyse tamamı kayıt altına alındı ve youtube’da yayınlandı. Biraz uzun ama merak ederseniz burada https://youtu.be/ca27RPjiz8U

Turun sonunda o süreçte oğlumla parkta bizi bekleyen babasına kızımı teslim ettikten sonra, aynı yolu yine pedallayarak döndüm. Toplam sürüş mesafemi hesaplamadım ama 25-30 km arasında olmalı. Eve döndükten sonra yemek hazırla, ye iç topla derken aslında fena değildim ancaaak gecenin bir yarısı feci ağrılar başladı bacaklarımda, baya da uyutmadı. Bir süre sonra ağrı kesici aldım, sonra uyumuşum. Ertesi sabah ağrılar devam etti ama öğleden sonra geçti. Bugün çok daha iyiyim. Fakat bu ağrılar çok yoğun spor yapınca oluşan laktik asit birikmesindeki ağrılardan farklıydı, eşim kasların genişleyip, zarlarının genişlemek için yırtıldığını, vücudumun bir iki gün içinde yeni kas zarları üreteceğini söyledi. Artık daha kaslı bacaklarım varmış :))

Yorgunluğuna rağmen seneye yeniden katılmak isteyecek kadar çok sevdik, çok eğlendik. İyi ki katılmışım diyorum şimdi 🙏🏼

1. Selam ne güzel fotoğraflar. Bravo size. Bisiklet süslemeniz çok güzel.Yorgunluk gelir geçer. Anılar hatırlanır. sevgiler.

1. Gerçekten ben de öyle düşünüyorum, yorgunluklar bitti ama güzen enerjisi daha uzun süre bünyemizde kalacak gibi.

2. Ne kadar güzel bir bisiklet hazırlamışsınız, çiçekte çok yakışmış, hele kızınızın bisikletine bayıldım :) Çok eğlenceli olmuş, seneye haberim olursa kesssin katılırım ben de :)

3. Ne tatlı :) İlk defa 60km bisiklet sürdüğümde bana da olmuştu hatta eve gelip yattığımda hala bisiklet sürüyorum gibi bir his oluyordu beynimde. Biraz magnesium almamı önermişlerdi, çok iyi geldi, şimdi o uzun seyahatler baya vazgeçilmezim oldu benim de ama öyle uzun seyahatler öncesi ve sorası önleyici olarak magnesium alıyorum bak :)
    Çiçekler şahane olmuş, bayıldım!

1. Aldım ben de eşim sağolsun hatırlattı. Ama uzun yolculuklara senin kadar alışkın değilim bakalım bundan böyle daha sık olur belki

4. ne güzeel tur da kombin de sen de tatliş olmuşsunuuz yaaa :)

5. Bilgilendirme için çok teşekkürler. İyi çalışmalar.

6. Gerçekten çok hoş bir süsleme, tebrikler.. bana da Hollanda'daki bisikletimi hatırlattı 💞

7. Harikasınız Hep Mutlu ve Neşeli olmanız dileğimle.

8. Emeğinize sağlık.''Ağaç Ev Sohbetleri 7'' başlıklı yazımı okumak ve yorumlarınızla katkıda bulunmak üzere sizi blogumda görmekten mutluluk duyacağım, teşekkürler.