16 Ekim 2021 Cumartesi

Tadilat Dosyasi 10



 Onuncu yaziya geldik ama hala tadilat baslamadi😞 Bu yazi dizisinin ne kadar uzayacagini kestiremiyorum malesef cunku o kadar cok sey oldu ki sonrasinda. Birinci dakkapel 2 aralikta takilmisti ve daha o zamandan ikincisinin ne zaman takilacagi ve detaylarini tam kesinlestirmesek de banyolarin yapilacagi belliydi. Dolayisiyla bir ustaya ihtiyacimiz oldugu cok acikti. Ustalar cok yogun olduklarindan ve aylar sonrasina gun verdiklerinden daha aralik-ocak aylarinda biz bir usta bulup, mart ayinda ikinci dakkapelin takilmasindan hemen sonra baslayacak sekilde anlasabilirdik. Fakat yapmadik😓 Bikkinligin getirdigi rehavetten, is guc telasindan, bir sure de esimle olan kuslugumuzden bu arayis isine hic girmedik. Yine de simdi dusununce sansimiz yaver gitmis. 

Ikinci dakkapel takilmadan once yapilmasi gereken bir miktar is daha vardi. Tavanin kesilecek olan yerinden gecen bazi borular ve kablolar bulunuyordu. Bu yuzden onlar icin bir usta bulmak ve yeniden dosetmek gerekti. 


Bundan baska, bu tarafta bulunan cati deposu daha buyuktu ve biz de allah ne verdiyse tikmisiz. Bir gun onlari kismen bosalttim (yanlarda kesimden etkilenmeyecek kisimlara itekledim bazilarini ama daha sonra tadilattan once komple bosaltacaktim) ve atilacaklari cop merkezine goturdu esim. Ben de kullanmadigimiz ama iyi durumdaki esyalari ikinci el magazasina biraktim. Bundan sonra bu kadar esya saklamamaya ant ictim😅


24 martta ikinci dakkapelin takilisi kizimin dogum gununden bir gun sonraydi. Ne yazik ki bir onceki gun arkadasina gittiklerinde bir korku filmi acmislar, o da cok korkmus ve bir travma olmustu. O gunden sonra su an hala hayatimizi etkileyen bu travma ile ugrasip durduk. Ilk gunler travmasi cok yogundu tabi bu yuzden, aylardir beklenen dakkapelin takilisi pek heyecanlandirmadi. Dogru duzgun fotograf bile cekmemisim.



Odayi ikiye bolerim diye iki ayri pencere olmus oldu ama son halde oda bolunmedi

Icerden gorunumu




Bilmem bu video gorunecek mi ama bu tadilatin baslamasindan hemen onceki bir tarihe ait. Yere bantlarla sinirlari cizdim ve goruldugu uzere depo kismi tamamen bos ve temiz 😁

Dakkapel takildiktan sonra sanirim uzerine iki hafta daha gecmisti esimle konusup barismistik. O da nasil istiyorsam oyle yapmami karismayacagini soyledi. Tabi bu ayni zamanda ustayi benim bulmam gerektigi anlamini tasiyordu. Evet ben de bulmasina bulurum ama sonradan en ufak bir aksilikte butun suc ustume kalacakti. Sen buldun diye :(


Yakin zamanda bir turk arkadasim evinde ufak bir tadilat yapmis ustasindan memnun kalmisti. Ilk onu aradim ve eve gelip gorus aldik. Yaklasimindan ve sordugumuz sorulara verdigi cevaplardan itibaren bilgisinden memnun kalmistik. Verdigi fiyat da makuldu ve bize 13 mayistaki ramazan bayramindan sonra (18 mayis gibi) baslayabilecegini, iki banyonun yapiminin 10+10 gun surecegini soyledi. Zaten biz de 23 Nisan’da baslayan mayis tatili icin iki haftaligina turkiyeye gidecektik. Ozellikle kizimin travmasi icin bunu cok istiyorduk. Ve 1,5 yil sonra pandemiden sonra ilk gidisimiz olacakti.


Boylece baska hic bir ustayla gorusmeye ihtiyac duymadan onunla anlastik. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder