14 Ağustos 2014 Perşembe

# 2. gebelik günlüğüm

2.gebelik günlüğüm 16. Hafta

Yarısı Amsterdam'da yarısı İstanbul'da geçtiğinden olsa gerek bu hafta nasıl geçti anlamadım. Sık sık acıkmasam (porsiyonlarım daha küçüldüğü için 3-4 saatte bir acıkıyorum) hamile olduğumu unutacağım neredeyse. Çok şükür keyfim ve enerjim yerinde.

Yine sürekli hareket halinde olmamdan dolayı, daha önce gayet belirgin hissettiğim hareketlerini bu hafta neredeyse hiç duymadım. Birazcık endişelenmeye başlamıştım ki dün gece yine tık tık larla yokladı Novacım. Onun iyi olduğunu bilmek çok rahatlatıyor.

İstanbul'a gelince yakınlarım karnımı çok büyümüş buldu. İki haftadır fotoğraf ekleyeceğim ama bir türlü çekemedim bak. Haftaya unutmadan eklemeli. Şimdi böyleyse son aylarda nasıl olacak diye şaşırıyorlar. Ancak ben dert etmiyorum, hoş yapabileceğim bir şey de yok çünkü kilo almadım, sadece karnım büyüdü.

İstanbul'un sıcakları ilk gün beni şapşala döndürse de sonrasında kendimce yöntemler buldum ve şimdi daha iyiyim. Bir de Hollanda'dayken gözümde uçuşan yiyecekleri (özellikle baklava, orda var ama has baklavanın yanına yaklaşamaz bence) yiyebilmek isterdim ama yiyemiyorum. Canım hep hafif yiyecekler istiyor veya karnım doymuş oluyor. Bu iyi birşey tabi ki fakat dönünce şunu da yiyemedim diye aklıma düşünce aklım kalıyor :)

4 yorum:

  1. Döndün bile yaniii niye ama niye görüşemedik :/

    YanıtlaSil
  2. 16. hafta, oley. Hareketler de başlamıştır, ne heyecanlıdır şimdi:)
    Cinsiyeti belli olmuş muydu, ben kaçırdım mı? :)
    Karın konusunu takma, her hamilelik farklı. Bazıların hemen çıkıyor sonrasında duruyor, bazılarının da son bir ayda fırlıyor, yapacak bir şey yok:)

    YanıtlaSil
  3. Tatlım benim de öyle.4,5 aylık olduk ve ben bir kilo aldım ama görenler oooo karnın kocaman diyor.İkinci bebekte karın daha belirgin oluyormuş...

    YanıtlaSil
  4. Bu guzel haberi 16 hfta sonra ogrenmis olsam da sizin adiniza cok cok mutlu oldum. Kizina bir kardes hediye etme cesaretin cok muhtesem bir sey, darisi benim basima :)

    YanıtlaSil