19 Nisan 2016 Salı

# benden

Ufacık bir wishlist


- evde yeteri kadar çiçeğim var ama şu mini boy çiçeklerden alayım, değişik bardak/saksı/kavanoz ne olursa koyayım, aşağıdaki gibi farklı sergileme alanları oluşturayım istiyorum

- lale mevsimi bitmeden bir lale tarlasına gidip istediğim kadar toplamak istiyorum

-evdeki buzdolabı biraz ufaktı. Yetmiyor diye tezgah altı buzdolabı aldık ama hala açıkta. Onu bir dolap içine hapsedip üzerine raflar yapacağız. O rafları yapmak ve kullandığım nane maydanoz gibi baharatların saksılarıyla doldurmak istiyorum

- aylar önce dikiş makinesi almıştım ama hiç kullanacak zaman bulamadım. Ufak tefek şeyler dikmek istiyorum, örtü, yastık peçete gibi....

- bahçeyi biraz elden geçirmek yeni çiçekler ekmek ve bazı dekoratif unsurlar eklemek istiyorum. Ah bir de daha büyük bir bahçe masamız olsa fena olmazdı.

-ön bahçede ikeanın tarno model masa ve sandalyeleri var ancak oldukça yıprandılar. Onu güzel bir renge boyasam biraz süslesem ne güzel olacak...



5 yorum:

  1. Cok şirin bir wishlist. Bahar dolu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En sevdiğim ay neyse ki burada yaz da bahar gibi :)

      Sil
  2. Hepsi bir bir, keyifle gerçekleşsin :)

    YanıtlaSil
  3. Hepsinden ben de istiyorum. Ama yapamıyorum.

    YanıtlaSil
  4. Olsun..yapmayı istemek de güzel bence :)

    YanıtlaSil