28 Ekim 2014 Salı

Secdus

Özellikle instagram kullanıcıları arasında Secdus'u tanımayan yoktur herhalde. Galerisinde, üzerinde titizlikle düşünülmüş fotoğraflar eşliğinde tasarımlarını tanıtıyor. Artık görenlerin ilk bakışta ona ait olduğunu anladıkları tabakları ve aksesuarları var. Ben de ilk keşfettiğimde uzun uzun incelemekten kendimi alamamıştım.

Ürünlerin satışını yaptığı site üzerinde bir de blog sayfası var. http://www.secdus.com/blog Tüm yazılarını okudum ve okumaya devam edeceğim elbette. Öyle doğal ve öyle güzel yazıyor ki, nasıl bir sıfatla öveceğimi bilmiyorum. Okurken, fotoğraflarına bakarken kendimi başka bir alemde hissediyorum.

Henüz bir Secdus ürününe kavuşmak mümkün olmadı ama ilk fırsatta istiyorum. Ve yakın zamanda açtığı dükkanına da gidemedim tabi, eğer siz giderseniz benim için de keyfini çıkarmanızı rica edeceğim.


Not: fotoğraflar blog sitesinden alınmıştır.

1 yorum:

  1. Secda harika biri ,onu yakından tanıma fırsatı bulan şanslı kişilirden biriyim,geçem hafta da ziyaret ettim o şirin mutluluklar dükkanı,şöyleyecek söz bulamiyorum bende ,hatta ben de orda çektiğim fotoğrafları bir yazıyla paylaşıcam en yakın zamanda.

    YanıtlaSil