28 Mart 2008 Cuma

# Arkaplan Resimleri # Background images

Damlalar ve Kelebekler / Drops and Butterflies

Aynı günde yazılmış bir çok yazı olacak ama bir önceki yazıdan sonra biraz sayfa renklensin diye düşündüm. Bir süredir kendi site tasarımım ile uğraştığım fakat bir türlü bitiremeyip bu bloğu açtığım için bir sürü çalışma birikti. Resim yapmaya çocukluğumdan beri meraklı ve çevremdeki insanlar tarafından kabiliyetli bulunmama rağmen, yıllardır doğru düzgün vakit ayırılamamış bu arzum son bir kaç aydır yüzeye çıkmış durumda. Bu durum tesadüfen rastladığım çizer blogcularun etkisiyle oldu ve heveslenip bir tablet aldım. Daha tam alışamasam da tekrar çocukluğuma dönmüş gibi hissediyorum. Çizmek rahatlatıyor, dinlendiriyor ama bazen de usta çizerler gibi yapamadığım için sıkılıyorum. Keşke daha çok zaman ayırsaymışım diye düşünsem de, hiç birşey için geç değil diyorum. Zaten bu çizimler sadece eğlenmek, rahatlamak amacını taşıyor. En azından şimdilik. Zaten beğeni göreceli birşey olduğu için en iyi de olsanız beğenilmeyen, en kötü de olsanız beğenilen resimleriniz olabilir. O yüzden sadece içimden ne gelirse çiziyorum. Resimleri bazen mause ile bazen de tablet ile çiziyorum. Damlalar ve kelebekler adını verdiğim çalışmalar tabletsiz ilk çizimlerimden. Tabi programlar işi oldukça kolaylaştırıyor ama burada devreye yaratıcılık giriyor sanırım. Hazır temalar kullanılsa da onları neye dönüştüreceğin sana kalmış. Bu resimler bakınca beni gülümsetiyor. Gülümseten resimler yapmayı seviyorum.
Kelebekler / Butterflies
Damlalar / Drops

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder