2 Ekim 2013 Çarşamba

# Gece's Blogger Templates

Eylül Ayının Temaları

Aslında bazıları eylül ayından önce oldu ama her seferinde son temalar diye başlık atmak epey kafa karıştırıcı oluyor. Şu anda duyurduğum için Eylül ayının temaları olsunlar :)

Bir ay önce ikinci oğlunu kucağına alan Elif hanım sade ve fonksiyonel bir tema istiyordu. İstediği özellikte slaytlı bir tema (slaydı düzenlemeye henüz vakti olamadı) hazırlayıp, doğumdan öncesine yetiştirmiştik. Buradan bakabilirsiniz.


Bir diğer tema yine bir pasta kurabiye teması. İnci hanım kararsız kalınca iki farklı tema üzerinde çalıştık ve sonunda içine sinen bir tasarım yakaladık. İşte Cookiezela


Üçüncü tasarım, daha önceki görünümünü de benim yaptığım ama yeni logosu ile yeni bir yüze ihtiyaç duyan Defne ve Derin. Çok güzel bir tema oldu.

Bazı temalar bir anda ortaya çıkıyor ve hem sahibinin hem de benim çok içine siniyor. Selim'li Zamanlar da bu temalardan. Headera her baktığımda hayallere dalıyorum.


Tasarımlarım hala devam ediyor. Yakında birkaç bitmiş tema ile yeniden karşınızda olacağız :)

2 yorum:

  1. çok güzellll:) ben de bir süre sonra yenilemek istiyorum aslında ama şimdilik senin takibindeyim:) emeğine sağlık...

    YanıtlaSil