1 Ağustos 2011 Pazartesi

# ben

Güne Pek Uymadı Ama..

yamaliyim unutmamam icin diye dusunmustum bunu. 

Her ikimizin de icki ve birayla arasi yoktur. Hele benim hassas burnum sebebiyle bira ile aram hic degil. Ce anlam veremiyorum sana diyor ama durum su: birayi icmek icin agzima yaklastirdigimda yogun kokusu icime doluyor ve kokuyu begenmedigim icin tadi da igrenc geliyor. Koku ve tat duyulari baglantili diyorum ama... Yillar once Uludag da kaldigimiz otelde, cevredeki masalara ozenip de, bir aksam yemegine siparis vermistik, sonra burnumu tikayarak icmistim, rezillik ! Ama napiyim o zaman farketmiyorum :)

Neyse ben bir kac yazi once evin yakininda olan pub/cafe gibi yerin onunde insanlari icerken gordugumde canimin cektigini yazmistim. Kisa tatilimizde ise, canim cekmisti ya deneyeyim dedim tekrar. Ama sonuc ayni yine. Anladim ki benim imrendigim bira degil, onlarin aldiklari keyifmis. Kimi tek basina keyifle ( dusunuyorum da keyifle neredeyse birsey icmiyorum, hep telas) yada birkac arkadas oturup keyifle iciyorlardi. O zamanlar ozledigim/imrendigim oymus anladim. Oyle keyifli bir grupla sut bile icsem yeter bana.


Tatilde Corona ve Efes ictim. Bir de aylar once Slovakia marka bira icmistim. Koku acisindan kiyasladigimda (evet herhalde benden baska bu konuda kiyas yapan yoktur) Efes cok daha fazla (dolayisiyla benim icin icimi imkansiza yakin), Corona daha az kokulu ve neredeyse koku duymadigim Slovakia birasi oldu. Slovakyalilar kendi biralarini cok overlermis. Herhalde bir cok avrupali gibi ne cok bira tukettiklerini soylememe gerek yoktur. Hem ucuz hem de buyuk miktarlarda satiliyor.


Bu yaziyi yazdim ki yazdigim seyleri unutmuyorum. Bir daha birseye canin cekerse analizini iyi yap GeCe (aman nedir canim bu bilimsellik, pes diyorum kendime ayrica- off napiyim ben boyleyim)

:)

3 yorum:

  1. Benimde aram iyi değil,bira tadını ve de kokusunu sevmiyorum.:(

    YanıtlaSil
  2. Selamlar, uzun süredir aranızda yoktum. Nihayet yeni sayfam ve yenilenmiş sağlığımla birlikte sizlere döndüm.Ziyaretleriniz ve o güzel yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum.

    Bu mubarek Ramazan ayının, hayırlara vesile olması dileği ile sevgiyle sağlıkla kalın.

    YanıtlaSil
  3. Ben de bira hayatta icmem. Tek ozendigim sey, Turkiye'de sahilde kizarmis patates yanina ictikleri biranin keyfidir.

    YanıtlaSil