22 Mayıs 2011 Pazar

# ben # Blog

Son Tema Ve gecedesign.com


Sevgili Etel'in teması geçen hafta bitmişti ama ben ancak yayınlayabiliyorum. Headerda yukarda yer alan logosunu muhafaza ederek onun tonlarıyla uyumlu bir tema istemişti. Bir wordpress teması ama önceki yazılarımdan birinde de belirttiğim gibi, özel hostingli değil css upgrade paketi almış bir hesaptı bu. Temayı önce taslak sitemde hazırladım, ardından bu pakette temayı yükleyemeyeceğimi görünce tüm kodlamayı baştan yaptım. Bu yüzden çifte uğraş oldu ama en azından neyin ne kadar olabileceğini görmüş oldum. Buyrun Lovelycookies.com a yakından bakın.

Bunun dışında 19 mayıs gecesinden beri çok hastayım, şu anda penisilin iğnelerinden delik deşik olmuş popomun üzerine oturmakta zorlanarak yazıyorum. İleri derecede akut faranjit olmuşum, işin tuhafı bir gecede patlak verdi. Günlerdir yatıyorum, ilaç ve antibiyotikler ile biraz kendime geliyorum. Birkaç yıl önce benzer şekilde iğne yiyip, moraran popo yüzünden , o sıralarda yeni çıkan mortgage kavramına benzer şekilde morkıç      adını takan ablam, bana morkıç olup olmadığımı soruyor, biraz da mortgage gibi söylüyor anlamadım, sonradan çok güldüm ama gülerken heryerim ağrımadı değil.

Oysa ki ne hayallerim vardı tek güncük tatile sığdıramadığım. Geçenlerde aldığım gecedesign.com a tasarımlarım için bir site kuracaktım biraz daha ciddi bir hale getirecektim. Üstelik kendime bir çırak da aldım, benden daha bilgili ama başka konularda. Neyse efem çok kaliteli işer yapabileceğiz. Benim bilgi yetersizliği nedeniyle girişmeye korktuğum tasarımları dahi yapabileceğiz. Satış siteleri, özel animasyonlu, flashlı siteler.. vs. Şimdilik neler yapabiliriz görme aşamasındayız. Ancak biraz daha zaman alacak gibi görünüyor.

Sevgiler

7 yorum:

  1. geçmiş olsun,umarım morluklar çabuk geçer

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun GeCeciğim, iyileş de bir an önce başla işlerine :)

    YanıtlaSil
  3. Çok geçmiş olsun, acil şifalar:)

    YanıtlaSil
  4. Çok geçmiş olsun merakla bekliyorum yeni projeni

    YanıtlaSil
  5. Merhaba blogunuzu yeni gördüm ve bir saatten fazladir geziyorum. Cok güzel paylasimlariniz var. Özellikle fotograf konusunu cok dikkatle okudum. Bende bloguma büyük fotograf eklemek istiyorum ve ayrica yanyana fotograflarda cok güzel görünüyor. Ama bunun icin sanirim baska bir blogumuzdan url almayi önermissiniz. Ama ben bir tanesine zor yetisiyorum pek zamanim yok acikcasi. Acaba picasa ya falan üye olup oradan aktarsam nasil olur bir fikriniz var mi? Yani oradan da url ile mi resim aktariliyor? Sizin dediginiz gibi degisiklikler oradan yapabilirmiyim? Tesekkürler. Sevgiler...
    Seda

    YanıtlaSil
  6. çok geçmiş olsun. artık iyileşmiş olacağınızı düşünerek, kendinize iyi bakın, sağlıkla kalın diyorum.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. @seda, picasa dan da aynı şekilde oluyor, ama şimdi arayüz var sanırım daha kolay eklemek için picasadan, o yüzden tam emin değilim

    YanıtlaSil