17 Şubat 2011 Perşembe

# Gece's Blogger Templates

Yeni Temalar

Anladım ki blog sahibi ne istediğini biliyorsa, karşılıklı olarak beğendiğimiz ve çok daha kısa süren tasarımlar çıkıyor ortaya. Benim burdaki faktörüm, istediği tarza ne yakışır, ne yakışmaz, nasıl dengeli bir şekilde dağılır gibi hususlar oluyor. Tabi görselleri şablon haline getirmeyi saymıyorum.


Leyya'nın çantalarını hepiniz biliyorsunuz. Sadece çantaların olduğu, site görünümlü bir tasarım istemişti. Henüz sitenin içeriği tamamlanmış değil ama genel olarak görselleri bitti. Zamanla daha işlevsel ve zengin hale geleceğine eminim.


Bir diğer tasarım da yine bir pasta kurabiye blogu. Şermin hanım da gerçekten ne istediğini biliyordu, siyah beyaz ve fuşya rengini seviyor, puantiyeler ve peri kızı görüntüsü istiyordu. Dengeli bir şekilde görselleri oluşturmaya çalıştım ve biraz da yeni teknikler kullandım headerda. Ona da buradan bakabilirsiniz.

4 yorum:

  1. gececim hakikaten çok içime sindi :)ellerine emeğine sağlık tekrardan.çok selam ve başarılar diliyorum sana hayatının her alanında:)

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık. Tüm temaların harika! İşi bilmek önemli ama birde yaratıcılık şart. Senin tarzın hepsine bir bakışta anlaşılıyor.

    YanıtlaSil
  3. Temaların hepsi şahane olmuş,hangisine baksam şaşırdım.. ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Bu temaları nasıl indirebiliriz??

    YanıtlaSil