14 Ocak 2011 Cuma

# Serials

Dizi Tavsiyelerim

Bir önceki can sıkıcı yazının daha fazla anasayfada kalmasını istemediğim için hemencecik yazayım dedim. Uzun zamandır sevdiğim dizileri paylaşmak istiyorum. Bizim evin film ve müzikten sorumlu devlet bakanı eşimdir. Sağolsun beni her daim kaliteli film ve dizilerle besliyor :p

Tabi zevklerimiz de aynı olduğu için sorun yok. Bu sene izleyip bitirdiklerim ve izlemeye devam ettiklerim, daha önce seyrettiğim dizileri burada yazmıştım

Fazla ayrıntı vermeyeceğim sadece beğendiklerimi listeleyeceğim.

  • Battlestar Galactica'dan sonra Cylonların ortaya çıkış dönemini anlatan (daha gezegende savaş çıkıp ayrılmadan öncesini yani) CAPRICA dizisi
  • Daha önce de tavsiye ettiğim hala devam ettiğimiz LIE TO ME, ikinci sezondan sonra daha da iyi hale geldi.
  • Şu an ikinci sezonuna başladığımız V (namı diğer Visitors)
  • En başından beri devam eden EUREKA (yine sezon tatili)
  • IT CROWD (şiddetle tavsiye edilir)
  • OUTSOURCED (felaket komik bir komedi)
  • HAVEN (ilk sezonu bitti ikinciyi bekliyoruz)
  • SURVIVORS (bu da 2 sezona başladı ama ara verdi geliba, bekliyoruz yine)
  • DAMAGES (başka bir çarpıcı dizi, avukat dizilerini sevenler için)
  • PERSONS UNKNOWN ( güzel bir kurguydu, tek sezonda bitti, devamı gelmeyecekmiş ama sonu harikaydı)
  • FRINGE (en başından beri kaçmadan devam ediyor, son sezonu süperdi, yine sezon arasında)
  • THE EVENT (bu da oldukça iyiydi, ikinci sezonunu beklediklerimizden)
  • RUBICON ( güzel bir diziydi ama yayından kaldırıldı, aksiyonu düşüktü ama müthiş bir kurguydu)
  • Bir de 4 yada 5 bölümlük DEEP dizisini de tavsiye edeceğim.

5 yorum:

  1. bu kadar olur gece, az önce hangi bilmediğim diziye başlasam diye bakıyordum, seçememış ve çıkmıştım siteden. Senin zevkine çok güvenen biri olarak birini seçeceğim, tskler canım.

    YanıtlaSil
  2. Lost beni hayal kırıklığıına uğrattıktan beri; küstüm ben dizilere. hiç bi dizi izlemiyorum artık. ama şimdi okuyunca yazdıklarını... izesem mi acaba? :)

    YanıtlaSil
  3. Lost beni hayal kırıklığıına uğrattıktan beri; küstüm ben dizilere. hiç bi dizi izlemiyorum artık. ama şimdi okuyunca yazdıklarını... izesem mi acaba? :)

    YanıtlaSil
  4. süper olmuş bu dizi tavsiyelerin. benim için tam da zamanı. senin eski yazılarından bakacaktım ne izleyeyim diye hızır gibi yetiştin yine. :) teşekkürler... hangisinden başlasak acaba? :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de çok fazla dizi izliyorum ve bi bilgilendirme yazısı yazmıştım dizilerle ilgili. Belki dizi arayışında olanlara yardımı dokunur. http://just-for-real.blogspot.com/2010/12/dizi-dizi-dizdim-hepsini.html

    YanıtlaSil