17 Aralık 2008 Çarşamba

# Blog

Kişiye Özel Evlilik Sitesi

Biliyorsunuz Bir Yastıkta sitesi için yaptığım araştırmalar nedeniyle evlilik hazırlıklarıyla içli dışlıyım. Evlilik hazırlıklarınızı ve resimlerinizi paylaşabileceğiniz bedava blog hizemeti veren bir site buldum. Bu siteyi burada da tanıtmadan edemeyeceğim zira şablonları harika. Bloggerdan vazgeçemeyebiliriz belki ama şablon yapmayı öğrenmiş olanlar bunları blogger a uyarlayabilir en azından ben deneyeceğim. Başlangıç için buraya, örnek temaları görmek için buraya bakabilirsiniz. Düşüncesi bile güzel, benim çok hoşuma gitti.

5 yorum:

  1. harika .geç kaldık biz nerdeyse on seneyi devirdik.biraz kurcaladım ,çok hoş şeyler var..

    YanıtlaSil
  2. Ahaha bloggerdan çok tema var googlenin blogger masası bakıp bakıp ağlasın :))

    YanıtlaSil
  3. gececim annekaz'a da yazdım ama sana da yazayım istedim şu kar yağma işini yapamadım. Dosya hata veriyor onu yükleyemedim. Bir de o kodu içeriğin neresine yapıştırıcam? body yazan yere yapıştırdığım halde olmadı :(

    YanıtlaSil
  4. Paylaşım için teşekkürler
    valla embircim benim karlarım yağıyor zaten senin biryere kaydetmen derekmiyor blog ismini yazınca otomatik kaydediyor zaten

    YanıtlaSil
  5. çoçuklara gerekebilir diye inceledim, çok hoş gerçekten

    YanıtlaSil