11 Nisan 2008 Cuma

Uç Uç Kelebek

Nisan 11, 2008 2 Comments
Hareketli resimleri uzun zamandır yapıyorum. İlk açılış resmim olan civciv de bir gif resmi ama hareketi görünmüyor. Neden derken sonunda anladım. Resimlerin boyutları sitede resmin görüntülendiği pencerenin ebatlarından büyük ise hareket görünmüyor. Ben de daha önce yapmış olduğum bu kelebeğin boyutlarını değiştirdim ve işte size uçan kelebek :)

10 Nisan 2008 Perşembe

İkonlar 1

Nisan 10, 2008 0 Comments
Son zamanlarda web2 stilinde tasarımlar çok moda, hatta sıkılmaya bile başladık. (Bana göre artık sanatsal özellik taşıyan grafikler -bir kaç gün önce yazdığım desen çalışması tarzında çizimler- daha moda olmaya başladı.) Windows Vista ile gelen parıltılı görseller bir çığ gibi yayıldı. Aslında Apple bu tarzı çok daha önceleri kullanmaya başlamıştı ama, yaygınlaştıran Vista oldu. Bu tip görsellerde, üç boyutlu objeler, yansımalar, yuvarlak kenarlar ve şeffaf görünüm ön plana çıkmakta. Aşağıda da bu stili öğrenmek için yaptığım yıldız ve ay ikonu görülüyor. Böyle web2 stilinde ikonların indirilebileceği bir çok site mevcut. İkonları, web tasarımında yada bilgisayarınızda kullanabilirsiniz. İşte bu tarz sitelerden biri.

9 Nisan 2008 Çarşamba

7 Nisan 2008 Pazartesi

4 Nisan 2008 Cuma

Kuş / Bird

Nisan 04, 2008 0 Comments
Çocukluğuman ezberimde kalan, hala söylerken hüzünlendiğim bir kuş şarkısı var. Birçok kişi biliyordur ama belki hüzünlü bir şarkı olarak algılamıyordur.

Cik cik cik cik, ötüyor kuşlar
Yepyeni bir güne selam duruyor,
Alemin halini soruyor kuşlar.
Bildiği yerleri bir bir sayıyor
Gördüğü şeyleri övüyor kuşlar.
Kuşlar şen kuşlar
Hep gülşen kuşlar.
Sessiz dalların minik süsleri
Yuvanız nerdedir.
Sonsuz göklerin hür sahipleri
Gönlüm sizlerledir.

Sessiz dalların minik süsleri
Yuvanız nerdedir.
Sonsuz göklerin hür sahipleri
Gönlüm sizlerledir.

3 Nisan 2008 Perşembe

2 Nisan 2008 Çarşamba

Yeni Şablon Yeni Banner / New Looking New Banner

Nisan 02, 2008 0 Comments
Blog adına uygun bir resmi uzun zamandır yapmaya çalışıyorum. Ne zaman biteceği belli olmayınca geçici olarak şimdiki banneri yaptım. Bu resim mause ile yapıldı ve programın ışıklandırma efektleri kullanıldı. Aslında belki bazılarınıza tanıdık gelebilir. Çizimlerini çok sevdiğim Kagaya resimlerinin bir parçasına benzetmeye çalıştım. Tabi tamamen aynı olmadı ama benzetebildiğim için sevindim. İşte aşağıda Kagaya'nın müthiş resmi. Ayrıntıları muhteşem ve inanılmaz gerçekçi resimleri. Merak edenler buraya bakabilir.

I am trying to paint appropriate for my blog name. It is seen that it will take more times. So I decided to make this banner. I made it with mouse and used lighting effect. Maybe it is familiar for someone. I tried to liken it to one of Kagaya's picture. Of course they are not exactly similar. Here is the awesome picture of Kagaya. More pictures of him are here.

1 Nisan 2008 Salı

Doğum Günüm / My Birthday

Nisan 01, 2008 4 Comments
Bugün benim doğum günüm. Böyle güzel bir tarihte doğmuş olmak her zaman biraz şımartmıştır beni. Kendime pastacı.net'den beğendiğim aşağıdaki pastayı hediye ediyorum.

It is my birthday. I always be glad to be born in this nice date. I am giving myself the cake below from pastaci.net.