hergun1sukur etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
hergun1sukur etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

7 Ağustos 2013 Çarşamba

#hergün1şükür dördüncü kısım ve iyi bayramlar

Ağustos 07, 2013 1 Comments
Bu yazilari 40 gun boyunca yazmayi planliyordum ve bayramla birlikte tam 40 olacakti. Ancak ay icinde bir gun yazamadim. Tamami bittiginde buraya bir post olarak ekleyecektim ama bayraminizi kutlama vesilesi ile yazmak istedim.

Bu sabaha kadar bayramda ailemizin yaninda olamayacagimizi fazla kafama takmiyordum ama dun gece az uyuyup tum gun uzerimde bir rehavet olunca, kafamda eski gunlerin hayalleri, onlarin sebep oldugu huzun ile bugun pek keyfim yoktu. Neyse ki ucak biletimizi aldik 10 gun sonra kavusacagiz ve bunun verdigi motivasyon ile keyfimi korumaya calisiyorum.

Simdi kaldigimiz yerden resimlere geceyim

29.gün: Çeşitli tatlarda sebze-meyveleri, rengarenk çiçek-bitkileri gördükçe Allah ne güzel yaratmış, rahmeti ne kadar bol diye düşünüyorum.#hergün1şükür

30.gün: paylaşıldığında sevinçler artar, acılar hafifler. Hep bir ağızdan dillerden dökülen dualar, şükürler daha etkili olur. Hayatımız boyunca tanıyacağımız kişi normal şartlarda belki yüz kişi iken, sosyal medya sayesinde binleri buluyor. Birimizin çocuğu hastalansa hepimiz dua ediyoruz. Bu gün bu yazıyı okuyacak durumda olduğumuza şükredip, duaya ihtiyacı olanlara hep birlikte dua edelim. #hergün1şükür #uyanberkin

31.gün: bu mübarek gecede Allah, Cebrail ve diğer melekleri yeryüzüne gönderir, hepsi birden müminlerin affı için dua ederlermiş. Melekler gökyüzünden inerken bereket ve rahmet getirir, Yeryüzünde her yer secde eden meleklerle dolarmış. Çok şükür bu güne erişmeyi nasip edene, çok şükür kalbimizden geçen her şeyi bilene. Çok şükür her zaman sığınabilmek için kapısını açık tutan, Rahman ve Rahim olan rabbime.#hergün1şükür Tüm duaların kabul olması ümidiyle... Hayırlı kandiller.

32.gün: Bugün belki yaklaşan bayram nedeniyle evinizde temizlik yapacaksınız veya tatlıları hazırlayacaksınız. Belki de çoluk çocuk çarşıya gideceksiniz bayram kıyafeti almaya. Yaptığınız her hazırlıkta ne kadar yorulursanız yorulun tüm bu hazırlıkları yapabiliyor olmak büyük bir şükrü hakediyor. Bayramı kutlayanayacak olan hastalar ve yalnız geçirecek olan insanlar var. Biz de sevdiklerimizin yanında olamayacağız ama en azından arayıp kutlayanileceğimiz kişilere sahibiz. #hergün1şükür

 33.gün: yeryüzünde belki de en cömert gönlü en bol toprak anadır. Bir verirsin bin alırsın, yedirir, içirir, serinletir, ısıtır, çoğaltır en sonunda hiç sitem etmeden koynuna alır. Toprak ananın sunduğu tüm nimetler için şükürler olsun #hergün1şükür

 34.gün: her insanın ilahi güce inanması mümkün olmayabilir, belki henüz bunu anlamasını sağlayacak bir neden bulamamıştır, belki de Allah onun gözlerini ve kulaklarını hakikate mühürlemiştir. Çok şükür ki inananlardanım (nedenimi bulmuşum) ve çok şükür ki insanların şaşmış adaletinin çok üstünde bir dengeyle adaleti sağlayan yüce güç var #hergün1şükür

 35.gun: Her köşesini özenle hazırladığımız, yorgun argın geldiğimizde derin bir oh çektiren, en lüks yerlerde bile onun konforunu aradığımız, bizi sıcacık kucaklayan huzurlu bir evimiz olduğu için şükürler olsun.#hergün1şükür



31 Temmuz 2013 Çarşamba

#hergün1şükür üçüncü kısım

Temmuz 31, 2013 6 Comments
Helo'cum su anda yanimda uyurken son gunlerim sukur yazilarini paslasmak istedim. Zira ozellikle bugun cok ihtiyacim var. Uyuyali bir saat oldu ama hala icimin titremesi gecmedi, bu gun beni cok zorladi hala kendime gelemiyorum. 15,5 ayinda kopek disleri de tamamlanmis ve 16 disi olmustu. Bugun 16 ay 1 haftalikken (aslinda son iki haftadir devam ediyor) arka azilarin huysuzlugu tavan yapti. Bir blogda gordum bugun, iki yasinda daha kopek disleri yeni cikiyor cocugun bizimkini kovaliyorlar. Gercekten sabrimi cok zorladi bu disler hic ara vermeden onu da beni de epey yiprattilar.

Yine de uyurken masum haline bakmaya doyamiyorum. Resimlerine bakinca icim eriyor, eminim o benden cok daha fazla zorlaniyordur.

Daha once birinci ve ikincisini yazdigim yazilardan sonra son on gunun #hergün1şükür yazilari da soyleydi.

18.gün: meleklerin secde ettiği yaratılmışların en yücesi insan olduğum için şükürler olsun. #hergün1şükür Bahşedilen akıl ve irade sayesinde seçme özgürlüğüm olduğu için... Böyle yüce bir varlık iken, bize verilen kalp-akıl-beden gücünü doğru şekilde kullanıp diğer hayata alnımızın akıyla geçebilmek dileğiyle.

19.gün: bir önceki yazıda insanın en yüce yatatık olduğunu yazmıştım. Ne kadar önemli de olsak, sonsuz evrende bir kum tanesi kadar ufağız. Evrende konumumuz, güneşin ve ayın uzaklığı o kadar ince bir ayarla dengede ki bir cm bile bozulsa yaşam altüst olurdu. Bu muazzam düzeni yarattığı için şükürler olsun. #hergün1şükür ne kadar üstün nitelikli bir yaratık olsak da, büyük gücün karşısında ne kadar aciz olduğumuzu unutmamak dileğiyle.

20.gün: doğduğumuz andan ölüme kadar hiç bitmeyen sınavlardan geçiyoruz. Hepsi daha erdemli bir insan haline gelebilmemiz için. Bir sınavı geçene kadar defalarca yaşıyoruz onu, geçtiğimizde de bir sonraki ve biraz daha zoru çıkıyor karşımıza. Yaşadığımız sınavların zorluğu metanetimizi arttırıyor, bir süre sonra her sınavı daha sakin karşılıyor, eninde sonunda geçeceğimizi biliyoruz. Üstesinden geldiğim her sınavda bir merhale yükseldiğim, oluştuğum yeni ben için şükrediyorum. Yaşadığım her sınav beni O'na yaklaştırıyor, ereğime yavaş yavaş ulaşıyorum.#hergün1şükür Tüm sınavları hakkıyla geçip mümkün en yüksek mertebeyle öbür hayata yolcu olmak dileğiyle.

21.gün: hayat boyunca gözümüzün önünden bir çok yüz geçer. Fakat içlerinde biri vardır ki farklıdır, özeldir hemen ona takılır gönlümüz. Benim için en güzel ve özel olan kişiyi bulduğum için şükürler olsun.#hergün1şükür

22.gün: hayatım boyunca başıma gelen en güzel şey hamile olmak ve sonrasında bebeğimi kucağıma almaktı. Özellikle ileri aylarda ise kızımla yürüyüş yapmak en sevdiğim şeylerden biriydi. Bu mucizevi duyguları yaşamak kısmet olduğu için şükürler olsun#hergün1şükür Allah dileyen herkese nasip etsin.#direnhamile

23.gün: hayatımıza keyif katan kişiler ve eğlenceler için şükürler olsun #hergün1şükür

24.gün: sağlığımızı korumak ve sürdürmek için çalışan emektar sağlık çalışanlarına, ileri tıbbın sunduğu imkanlara ve hastalıklardan koruyan ilaçlara, tedavi yöntemlerine, kısacası ortaçağ ile kıyaslandığında insan ömrünün iki kat uzamasına vesile olan bilimsel araştırmalara şükürler olsun #hergün1şükür

Kendimi bildim bileli hayal kurmayı seven biriyim. Bazen içim daraldığında kalabalık içinde olsam da içime kapanır hayallere dalarım. Ruhum iyileşir kendime dönerim ve hayata kaldığım yerden devam ederim. Bu günlerde kızımdan hiç fırsat kalmadığından kısacık hayallerle neşemi korumaya çalışıyorum. Doğrusu bu mekanizmayı çok seviyor ve varlığı için şükrediyorum.#hergün1şükür

26.gün: özgür yaşadığımız için şükürler olsun#hergün1şükür Ne kadar özgür olduğumuz konusu tartışmaya açık olsa da, burada kastettiğim birilerinin kölesi olmadan yaşayabilmemiz, gezebilmemiz ve yaşam standartımızı seçebilmemiz. Özgürlüğün kıymetini yoksun kalmadan anlayanlardan olmak ümidiyle...

27.gün: bilerek veya bilmeyerek işlediğimiz hataları farkına vardığımızda tevbe edip geri dönebilme şansımız olduğu için, merhameti sonsuz bir Mevla'mız olduğu için şükürler olsun. #hergün1şükür


20 Temmuz 2013 Cumartesi

#hergün1şükür ikinci kısım

Temmuz 20, 2013 2 Comments
Ilk alti gunu burada yazmistim. Bu gune kadar yazdigim diger sozler ise soyle.



7.gün: En güzel dini arayıp bulmak için çok uğraşmama gerek kalmadan inanan biri olarak doğup büyüdüğüm için, gören ve işitenlerden olmamı nasip ettiği için, bu mübarek günlere erişmeyi nasip ettiği için şükürler olsun. #hergün1şükür



8.gün: bazen insanın dile getiremediği arzular geçer kalbinden. Sonra bir bakarsın aniden oluverir. En yakınımızdaki bile farketmezken, bizi duyan, gözeten, sevindiren yüce bir yaratıcımız var. Kalbimizden geçen her ana ortak olan, rızkı bol, her daim gözeten koruyan rabbime şükürler olsun #hergün1şükür

9.gün: iş bulmanın, sevdiğin işi yapmanın, emeğinin karşılığını almanın zor olduğu bu günlerde, eve ekmeğimizi getirmemize vesile olan bir işim&mesleğim olduğu için şükürler olsun #hergün1şükür

10.gün: Allah'ım verdiğin nimetler için ve onları yememe izin verdiğin için şükürler olsun.#hergün1şükür Bu duada şükür birden fazla.
1- nimetleri yarattığı için, 2- nimetlere erişebildiğimiz için ( ülkemizde bulunuyor olması, satın alma imkanımızın olması) 3- o nimeti yiyebilecek sağlığa sahip olmamız ( hastalık, alerji ve ya yemek yiyebilmeyle ilgili bir sorunumuz olabilirdi)




11. Gün : hayatmızı kolaylaştıran her türlü eşyanın varlığı için şükürler olsun #hergün1şükür Yaşadığımız çağı bu yüzden seviyorum. Makineler, yolları kısaltıp sevdiklerimize kavuşturan uçaklar, arabalar. Gözden ırak olanları yakınlaştıran telefonlar ve internet. Bütün bunlar insan icadı ama insana bunu başarabilecek aklı ve cesareti veren yaradandır.



12.gün: genelde şükretmek deyince aklımıza sağlık, evlat, ekmek gibi şeyler için şükretmek geliyor. Oysa anlık küçük mutluluklar da şükrü hakediyor. Dinlediğiniz bir müzikte duyduğumuz huzur, çok susadığımızda içtiğimiz bir bardak limonata, çok beğenip aldığımız bir ayakkabı, bizi mutlu eden herşey... Bugün belli bir konu yazmayacağım. Bu yazıyı okuduğunuzda aklınızdan geçen sizi memnun eden ilk şey için şükredin. Küçük büyük farketmez. Benim bu günkü mutluluk sebebim resimde belli :) üşenmezseniz yorum olarak bu gün neye şükrettiğinizi tek kelimeyle yazabilirsiniz. #hergün1şükür



13.gün: kimi zaman kardeşten öte, birlikte ağlayıp güldüğümüz, delice eğlendiğimiz dostların varlığı için şükürler olsun. #hergün1şükür Hayat dostlarla keyifli.



13.gün: nimetlerin azizi su için sonsuz şükür.#hergün1şükür . Sıcak ve uzun oruç günlerinde ne kadar önemli olduğunu daha iyi idrak ettiğimiz, sular birkaç gün kesik olduğunda perişan olduğumuz suyun kıymetini bilip tasarruf edenlerden olmak dileğiyle.



14.gün: Gönlümüze koyduğu binbir duygu içinde bence en mukaddesi olan AŞK'ın varlığı için şükürler olsun. #hergün1şükür . Kalbinde O'nun ve Peygamber aşkını, dünyada eş, evlat, dost ve O'nu hatırlatan her yaratılmışa aşk duyanlardan olduğum için... Aşk'ı bilenlerden olmama izin verdiği için, aşk ile bakan gözün gördüğü güzellikleri görmeyi nasip ettiği için...

15.gün:bazen bir kaza veya olumsuz bir durum öncesinde aklımıza birşey geliverir duraksarız. Sonradan farkederiz ki iyi ki o uyarıyı dikkate almışız yoksa kötü birsey olacakmış. Bizi bu şekilde uyaran koruyucu meleklerimizi gönderen yaradana şükürler olsun #hergün1şükür



16.gun: Bir evde olabilecek en güzel ses çocuk kahkahası bence. Evimizde eksik olmadığı için şükürler olsun.#hergün1şükür Görüldüğü üzere salonun hali çocuk yuvasından hallice, diğer kısımlarının da aşağı kalır yanı yok. Ne kadar dağınık olsa da onunla oyun oynarken yüzündeki mutluluğu hiç bir şeye değişmem.



17.gün: renkleri, doğayı, gökyüzünü, denizi, gözlerdeki pırıltıyı gören gözlerimiz için şükürler olsun.#hergün1şükür

9 Temmuz 2013 Salı

Hayırlı Ramazanlar

Temmuz 09, 2013 6 Comments
Instagram'da son 6 gundur #hergün1şükür etiketiyle resimler paylasiyorum. Bu resim de en sonuncusu idi. Bu gune kadar yazdiklarim ise soyle

1.gün: Ona baktığım her an kalbimden geçen şükür, seni bize verdiği için, bu günlere gelmeyi nasip ettiği için bin şükür Rabbime #hergün1şükür

2.gün: Ruh eşini bulan şanslı insanlardan olduğum, 15 yıldır aynı aşkla beraber olduğumuz, mutlu bir evliliğim, huzurlu bir yuvamız olduğu için şükürler olsun #hergün1şükür

3.gün: Bebeğim, kendim, eşim ve ailemin sağlığı yerinde olduğu için sonsuz şükür. #hergün1şükür

4.gün: her istediğim an görüşemesek de her zaman yanımda olduklarını bildiğim, her birini canımı verecek kadar çok sevdiğim kocamaaaan bir ailem olduğu için şükürler olsun #hergün1şükür

5.gün: tenceremde aşım, başımın üstünde çatım, sırtımda hırkam, ayağımda çarığım olduğu için, verdiği tüm rızklar için şükürler olsun #hergün1şükür

6.gün: melek yüzlü çocuklar, rengarenk çiçekler, şırıl şırıl akan dereler, gölgesi hoş ağaçlar, yeryüzünde bahşettiği tüm güzellikler için şükürler olsun. #hergün1şükür .

Ramazan ayınin hepimize ve ulkemize hayirlara vesile olmasini dilerim. Sevgiler.