31 Aralık 2018 Pazartesi

Hoşgel 2019


Uzun uzun bir hesaplaşma /iç dökme/ hayallerimi bir bir listeleme hevesim var ama yine son güne kaldım ve malesef kafamı toplayacak zamanım yok. Bir sonraki yazımda inşallah. Bir kaç gün önce Depoları Boşaltıyoruz blogunda son kapanış postumu yazmıştım tabi, onu okumak isterseniz burada. Gerçi blogdaki tüm diğer yazılar öyle güzel ki şahsen ben okur olarak da çok faydalandım.

Hollanda’da son bir aydır devam eden festivaller dönemi bu yıl erken bezdirdi beni ve bitse de normale dönsek kıvamındayım şu an. Fakat biliyorum ki akşama doğru içim yine kıpırdanmaya başlayacak, yeni olan herşey çok heyecan verici çünkü.

Dün Depoları Boşaltıyoruz blogunun son yazısına yazdığım bir yorum ile veda edeyim.

Çok güzel yazıydı her cümlesini uzun uzun yorumlayabilirim ama bu gün bir an için bana vay be dedirten bir şeyi yazacağım. Gayet miskin, heyecansız, yorgun geçen birkaç saatin ardından hiç birşey yapmak istemediğim halde misafir gelme ihtimali ile (gelmedi) jet gibi hayata dönüp çarçabuk yemekler yaptım sofralar hazırladım ve “vay be” dedim. Nerden geliyor bu enerji, hani ben bitiktim, nasıl oluyor. Demek ki içimizde doğru düğmeyi bulduğumuzda patlamaya hazır bir enerji her daim var. Müthiş bir gücümüz var belki hiç farketmediğimiz. İşte bu yeni yılda bu gücümüzü keşfetmeyi, kullanmayı, yararlı şeylere dönüştürmeyi diliyorum herkese. Tüm yazarlara ve okuyuculara kocaman sevgiler mutlu seneler dilerim.

7 yorum:

  1. Inşallah bu güç hep daim olur.Mutlu yillar

    YanıtlaSil
  2. Sevdiklerinle birlikte musmutlu bir yıl olsun :)

    YanıtlaSil
  3. "Uzun uzun bir hesaplaşma /iç dökme/ hayallerimi bir bir listeleme hevesim var ama yine son güne kaldım ve malesef kafamı toplayacak zamanım yok." Bu ifadeyi okuyunca bir şeyler yazmak istedim.
    Sosyal medya hesaplarını herkes istediği gibi kullanmakta özgür elbette, bilgiçlik taslamak gibi düşünmesin kimse lütfen çünkü haddim değil ancak benim seni tanıdığım zamanki paylaşımların, özellikle bu blogta, -benim açımdan- çok renkli, çeşitli, bazen bilgilendirici, ilham vericiydi. Özellikle fizik konusunda bir şeyler yazdın mı diye merakla beklerdim.
    Oğlanın doğumundan sonra ise sosyal paylaşımların çocukların galerisine dönüştü. Çeşitli konularla karşımızda olan Gece gitti, "anne" Gülçin kaldı sadece diye düşünüyorum ben.
    Elbette, iki çocuklu bir anne olarak aynı durumdaki insanlarla iletişimin güzeldir, öğreticidir ve belki de gereklidir, sence daha önemli de olabilir. Ancak yine de benim gibi eski paylaşımlarını özleyenler de vardır mutlaka. Bu konuyu bir düşün derim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın bunu ben de farkediyorum. İki sebebi var birincisi nispeten diğer şeylere ayırdığım vaktin azalması ki gerçekten çoğu şey sadece düşüncede kalıyor, diğeri de bu sebepten yazacak fırsat bulamamam. 2019 da biraz daha normale dönüş olacak diye umuyorum. Bakalım.

      Sil
  4. 2019 yılı sağlık, mutluluk ve huzur getirsin.

    YanıtlaSil