7 Şubat 2014 Cuma

# Helo ile diyalog # Helodunya

Helo İle Diyalog #2

* Üzerindeki kirlenmiş kıyafetleri değiştiriyoruz, sıra çoraplara geliyor.
-anne hayıy isteyiyom
-ama kirlenmiş tatlım bak
-anne başta çobap geti 
-!!!

Normalde 4-5 kelimelik cümleleri duraksayarak söyler tane tane. İlk defa hiç duraksamadan bizler gibi söyledi ve hayret hep çoraplarını çıkarmak isterken bu sefer giymek istedi :)

* Babasıyla tahta kaşıkları topa vurarak hokey oynarlarken ben mutfağı toparlıyordum. Boynunu aşırı şekilde omzuna doğru bükmüş yanıma geldi
-anne diya üzüydü (üzüldü)
- aaa kıyamam bebeğime ne oldu gel bakayım
- baba kaşık (kaşığı) aldı. 

Sözde babası kaşıkları almış da oynatmamış. Halbuki kendi bırakmış oyunu :) İlk defa duygularını ifade ettiği bir konuşma oldu bu (yemeği, yada bişeyleri beğenmesini falan saymıyorum) ve hatta ilk defa böyle açıkça yalancıktan duygu sömürüsü yaptı :/

* Muza ilk konuştuğundan beri nana diye hitap eder. Bugün markette banana diyerek istedi ve aldık. Bir kaç saat sonra evde yemek istediğinde
- anne muz banana ver
- (ikisini birden söyledi önce şaşırdım tabi) al bakalım (soyarken ortadan ikiye kırıldı ve bir parçasını yemeye başladı, sonra bana döndü ve benim elimdeki diğer yarıyla kıyaslayarak)
- anne baaat muz küçüldü
- !! :)

Bu günlerde edilgen kelimeler kullanmaya başladı, "muz küçük" değil küçüldü dedi ve gün içinde de eliyle ezdiği bir şey için ezildi demişti.

Yas:22 ay 2 haftalık 


10 yorum:

  1. çok tatlı yaa maşallah annesi öp benim yerime Diya (Dila) yı :)

    YanıtlaSil
  2. Benim dort yasindaki oglum daha yeni boyle konusmaya basladi :)))) Masallah Dila'ya ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızlar daha erkenci oluyorlarmış geleceğin dırdırcısı olmaya hazırlanmak için herhalde :p

      Sil
  3. masalah Dilaya cok tatli konusuyor..benim kizim27
    aylik oldu.yarim yarim konusmalarina bayiliyoruz:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bazen ne dediğini anlayana kadar çatlıyoruz ama olsun :)

      Sil
  4. Konustukca daha da tatli oluyorlar vallahi:)
    Masalla kizima annesi..

    YanıtlaSil
  5. Ben diyaloglarinizi okudukca, kendimi kontrol edemeyip kizama sen ne zaman konusacaksin diye soruyorum, o da bana bi dakka,bi dakka diyor sadece simdilik:)

    YanıtlaSil
  6. bu yarım konuşmaları iple çekiyorum bende :)

    YanıtlaSil
  7. Maşallah helo dünyama :) Ne güzel anlar ve ne de güzel paylaşıyorsun :)

    YanıtlaSil