22 Eylül 2012 Cumartesi

# blog teması # blogger şablonları

Bana Bir Pasta Yap Teması


Uzun bir aradan sonra, eskisi gibi çabuk olmasa da blog teması yapmaya yeniden başladım. Bebekli hayatımda biten ilk tema ise bu oldu. Uzun bir ara verdiğim için böyle şeylerle haşır neşir olmayı ve sonuç almayı çok özlemişim. Bundan sonra kendime stres yapmayacak ölçüde tasarıma devam etmek istiyorum. Keyifle çalıştığımda daha güzel şeyler çıkıyor ortaya çünkü.

Sevgili İpek, ne istediğini gayet iyi bildiği için, biraz önerilerde bulunarak hoş bir tasarım oluşturduk. Bana Bir Pasta Yap tasarımının tamamına siteden bakabilirsiniz.

Blog sitesi ama bir web sitesi havasında tasarladım. Güzel ürünlerinin yer aldığı slayt karşılıyor önce,  üstte ise cupcake şeklinde bağlantılar mevcut.

Blogun genel renkleri ve süslemeleri oldukça sade. Benimle hemfikir olarak İpek de tasarımın ürün resimlerinin önüne geçmesini istemeyenlerden. Logosunda yer alan kalp ve yazıyı muhafaza ederek, minik ayrıntılarla şık bir tema yapmaya çalıştım bu kez.

Buraya yazdığım temalarımı aslında diğer blogumda toplayıp sergileyeceğim ama önce orayı yeniden elden geçirmem lazım. Terzi kendi söküğünü dikemez ya ben de kendime bir tasarım yapamadım henüz :)

2 yorum:

  1. evet çok güzel olmuş siteyi gezdimde..
    Ellerine sağlık..
    Terzi kendi söküğünü dikemezmiş katılıyorum (=
    babam musluk imalatç.ısı musluklarımız bozuk kayınvalidem terzi,evimde kumaşlar dolu bi dikilemedi
    eşim dişçi kızımın dişi ağrıyo
    ah tam beni anlatıo yani bu söz..
    İyi hafta sonları diliyorum..

    YanıtlaSil
  2. Tekrar eline sağlık sevgili Gökçe. Çok içime sinen bir tasarım oldu. Sadece yazışmalarla ne istediğimi ve hissettiğimi anladın, tasarıma çevirdin. Teşekkür ederim.
    ipek

    YanıtlaSil