20 Ekim 2010 Çarşamba

# Sevdiklerim

Moda Stil Meraklıları Buraya


Şaşkınlıkla gezdiğim bu siteyi paylaşmam lazım...

Dün malla aracılığıyla haberdar oldum ancak belki aranızda bilenler vardır.

Vakit geçirmek için güzel bir site olduğunu düşünüp, hatta bugün Bir Yastıkta için birkaç tasarım yapmıştım. Ancak biraz önce yeniden incelediğimde gördüm ki, Flickr gibi bir platform ve eminim daha da popülerleşecek.

Siteye üye olunca bir blog sayfası gibi sayfanız oluyor, twitterdaki gibi takipçiler ve takip ettikleriniz görünüyor, insanlar kombinlerinizi beğeniyor, paylaşıyor. Ve en önemlisi sitenin ana sayfasında günün kombinleri seçiliyor.

Günün kombini seçilmiş resimler bolca yorum ve fave almışlar. Stilistler profillerine kendi sitelerini, bloglarını vs linklemişler. Birkaç kullanıcıya baktığımda hepsinin çıtır gençler olduğunu gördüm ama tasarımlar çok başarılı.

Özellikle moda alanında blogları olan kişilerin hem becerilerini arttırabileceği hem de isim yapabileceklerini düşünüyorum. Belki önümüzdeki yılların modacıları burdaki isimlerden çıkacak. Diğer yandan biliyoruz ki böyle sosyal platformlar, özellikle belli alandaysa insanlara kapılar açabiliyor.

Moda tasarım başlıca hevesim olmamasına rağmen benim bile buraya üye olasım var, ama olmasam daha iyi olacak.

Resim kaynağı Hollaa isimli kulanıcının şu tasarımı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder