14 Şubat 2009 Cumartesi

# Özel Günler

Eşref Armağan, Blog Bağımlılık Testi ve Sevgililer Günü

Bu sabah bloglarımı gezmeye çıktım zira dün bakamamıştım, hepsine tek tek yorumlarımı bıraktım. Sevgili Zuzuların Annesi bilmediğim bir konuda yazı yazmış ve ben de yazmak istedim. Ce ile birlikte seyrettik, hem gurur duyduk hem şaşırdık, hem de ülkemizin böyle sanatçılara sahip çıkmamasına üzüldük. Bu adresteki video ingilizce ama az çok anlaşılıyor. Doğuştan kör Eşref Armağan isimli ressamımızı Toronto üniversitesinden bir bilim adamı incelemiş. Hiç ışık, gölge, derinlik, perspektif konularında görsel bilgisi olmamasına rağmen beynin bu konudan sorumlu bölgesini (gözden gelen bilgileri işleme ve yorumlama işini yapan) dokunma ile birleştirmiş ve mükemmel şekilde çalışır hale getirmiş. Üstelik renkli, derinliği olan, gölgeli resimler yapıyor. Floransa'da cephesi farklı bir binayı çizmesini istiyorlar ve onu da başarıyor. Muhakkak seyretmenizi tavsiye ediyorum.

Bir biber çekirdeğinin hayata tutunma hikayesi adlı blogda da ne kadar blog hastası olduğumuzu ölçen bir teste rasladım. İngilizce test ama benim sonucum böyle çıktı. Aslında %90 ın üzerinde çıkmasından korkuyordum ohh iyi çıkmadı.
82%

This quiz was provided by - Wholesale Clothing

Günün anlam ve önemi için de birşeyler yazmalıyım. Sevgililer gününün ticari boyutunu saçma bulsam da sevgimizi dile getirme, sevdiğin kişi için planlar yapma gibi, her zaman vakit ayırmadığımız davranışları bizlere hatırlattığından ve hayata geçirme imkanı bulduğumuzdan seviyorum. Sevgililer günü sevgilinizin ne kadar önemli olduğunu hatırlamak için bir fırsat ama sevgilisi olmayanlar için kesinlikle üzülünecek bir mevzu değil bence.

Bu gün için daha önce de yazdığım en sevdiğim şiiri yazacağım. Beni çok duygulandırıyor.
SEVGİLERDE

Sevgileri yarınlara bıraktınız,
Çekingen tutuk saygılı
Bütün yakınlarınız sizi yanlış tanıdı;
Bitmeyen işler yüzünden
Siz böyle olsun istemezdiniz
Bir bakış bile yeterken anlatmaya herşeyi
Kalbinizi dolduran duygular kalbinizde kaldı
Siz geniş zamanlar umuyordunuz
Çirkindi dar vakitte bir sevgiyi söylemek
Yılların telaşlarda bu kadar çabuk

Geçeceği aklınıza gelmezdi.
Gizli bahçenizde açan çiçekler vardı
Gecelerde ve yalnız
Vermeye az buldunuz yahut
Vakit olmadı.

Behçet Necatigil.

Ve bir de çok sevdiğim lise öğretmenim Ahmet Hacıoğlu'nun derslerinden birinde bize okuduğu kendi yazdığı şiiri paylaşmak istiyorum, öz ama anlamlı ve hep ezberimde olan bir şiir.

Gerçeğin hayalden en bariz farkı
Uzağa atarsın yakına düşer
Öyle olaylar simalar var ki
Unutmak istersin aklına düşer.

Sevgi dolu nice günler dileğimle.

25 yorum:

  1. Sevgili gece,soruları cevapladım durum çok vahim %90 çıktı inanamadım...

    YanıtlaSil
  2. sevgililer günün kutlu olsun canım.
    sevgiyle,gönül gözü açık olanlardan olun inşallah.

    YanıtlaSil
  3. Sevgililer gününüz kutlu olsun;)

    YanıtlaSil
  4. HERKESİN SEVGİLLİLER GÜNÜNÜ KUTLUYORUM. NE GÜZEL BİŞEY BU SENE BENDE SEVGİLİMLE KUTLAYABİLME ŞANSINA SAHİBİM.ŞİİRLERİ ÇOK BEĞENDİM. VİDEOYU HENÜZ İZLEYEMEDİM EVE GİDİNCE ÇÜNKÜ İŞYERİNDEKİ PC DEĞİŞTİ VE HİÇ BİR PROGRAM YOK :( AMA ŞİMDİLİK :) SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  5. seninde sevgililergünün kutlu olsun canım..ben eşref armağan videosunu izlemiştim...

    YanıtlaSil
  6. %60 çıktım yarıyı geçmişim sağol gece sevginizi gösterme günüzde kutlu olsun sevelim sevilelim dünya kimseye kalmaz

    YanıtlaSil
  7. %60 çıktım yarıyı geçmişim sağol gece sevginizi gösterme günüzde kutlu olsun sevelim sevilelim dünya kimseye kalmaz

    YanıtlaSil
  8. %60 çıktım yarıyı geçmişim sağol gece sevginizi gösterme günüzde kutlu olsun sevelim sevilelim dünya kimseye kalmaz

    YanıtlaSil
  9. facebook üzerinden izlemiştim ressamımızı.
    Gececim sevgililer günün yine de kutlu olsun. Hergünümüz sevgiyle, sevdiklerimizle, sevenlerimizle dolsun.
    Ben testi yapmaya korkuyorum. Zira yeni blogcuyum, biraz fazla seviyorum blogumu, bebek gibi bakıyorum ona. Yüzde yüz falan çıkabikir,rakamı resmileştirmeyelim.:)))

    YanıtlaSil
  10. Sevgililer gününüz kutlu olsun.şiirler çok güzel,bende testi yapmaya korkanlardanım:)paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  11. öğretmeninizin okuduğu şiir gerçekten muhteşemmiş, anlatım ancak bukadar sade ve duru olur, bayıldım...

    YanıtlaSil
  12. Gececim senin de günün kutlu olsun.
    Sevdiklerinle mutlu sağlıklı bir ömür geçirmeni dilerim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. sevgililer gülü kutlu olsun....
    bu gün kırmızı olsun...

    YanıtlaSil
  14. o halde gününüz kutlu olsun her gün aynı lezzette geçsin sağlıkla mutlulukla huzurla aşkla :)

    YanıtlaSil
  15. o halde gününüz kutlu olsun her gün aynı lezzette geçsin sağlıkla mutlulukla huzurla aşkla :)

    YanıtlaSil
  16. çok hoş şiirler.sevgi dolu günlerin hepsi senin olsun ve hiç eksik olmasın hayatında...

    YanıtlaSil
  17. o halde gününüz kutlu olsun her gün aynı lezzette geçsin sağlıkla mutlulukla huzurla aşkla :)

    YanıtlaSil
  18. o halde gününüz kutlu olsun her gün aynı lezzette geçsin sağlıkla mutlulukla huzurla aşkla :)

    YanıtlaSil
  19. o halde gününüz kutlu olsun her gün aynı lezzette geçsin sağlıkla mutlulukla huzurla aşkla :)

    YanıtlaSil
  20. o halde gününüz kutlu olsun her gün aynı lezzette geçsin sağlıkla mutlulukla huzurla aşkla :)

    YanıtlaSil
  21. o halde gününüz kutlu olsun her gün aynı lezzette geçsin sağlıkla mutlulukla huzurla aşkla :)

    YanıtlaSil
  22. %100 beklerken % 87 çıktı e iyi bari :)

    YanıtlaSil
  23. Eşref bey çok ilginç değil mi?:))
    Testi yapacağım sanırım bir hayli yüksek çıkar:P...
    Şiirler süper ama en son dizelere bittim...Her günün sevgililer günü olsun canım:))

    YanıtlaSil
  24. şiir çok güsel sevgiler sevgili gece iyi geceler.bana da bekliyorum gene gelcem by.))

    YanıtlaSil
  25. gece yhaf ekledim seni çok şirinsin.resimde (civciklere bayılırım)sende beni ekleyebilirsin arzu edersen tabi.sevgiyle kal canım.

    YanıtlaSil