28 Kasım 2008 Cuma

# Blog

Bir Yastıkta


Bir süpriz, yeni bir site. Ne zamandır aklımda böyle bişey vardı. Bugün hayata geçti. İki yıl önce evlenirken çok araştırmıştım, şimdi durum ne kadar değişti bilemiyorum ama evlilik hazırlığı yaparken kapsamlı bir siteye ihtiyaç oluyor. Aslında bu tipte birçok site var ama biz daha çok İngilizce bilmeyip yabancı kaynaklara erişemeyen kişilere yeni bir pencere açmayı planlıyoruz. İçeriği zamanla gelişecek, zenginleşecek. Belki etkileşimli bir site olacak, izleyicileriyle bütünleşecek. Onların düğünlerini duyuracak ve paylaşacak. Bunları zamanla göreceğiz. Şimdilik heyecanımızı paylaşalım dedik.

Siteye aynı anda birkaç kişi araştırmalarıyla katkıda bulunacak, yorumlarınızla sizlerin de katkılarını bekliyoruz.

Sevgiler.

23 yorum:

  1. hayırlı olsun gece, çok güzel bir proje bu.

    YanıtlaSil
  2. biz derken bende bende bende bende... bulduğum şeyleri gönderirim çay yaparım kahve yaparım telefonlara bakarım :)

    YanıtlaSil
  3. evli olmama rağmen halen daha ilgimi çeker bu tip adresler çünkü kardeşim bu konuda çok meraklı ondan bulaştı sanırım:D bu arada bu adresten kardeşim de mutlaka haberdar olacaktır...

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık hayırlı olsun...

    YanıtlaSil
  5. Çok sevdim ben de bu fikri, ellerine sağlık. Katkımız olursa ne mutlu.

    YanıtlaSil
  6. çok heyacan verici 20
    yıldan sonra bende varım

    YanıtlaSil
  7. çok heyacan verici 20
    yıldan sonra bende varım

    YanıtlaSil
  8. çok heyacan verici 20
    yıldan sonra bende varım

    YanıtlaSil
  9. hayırlı uğurlu olsun.yeni evlenecek arkadaşlara iyi bir rehber olacağa benziyor...
    sevgilerle

    YanıtlaSil
  10. COk güzel bir site olacagina eminim... Hayirli ugurlu olsun!Ayrica planladigin birseyi hayata gecirmek cok güzel bir duygu olsa gerek.

    Bu arada reklam penceresi kendimde cikmiyor ama, anlamadim neden öyle gözüktü.
    Birde bu yorumlari yazinin üstüne almayi hala cözmüs degilim, bu konuda olmuyor mu demistin sen.
    Bu gidisle temayi degiscem ama vaktim yok iste yeniden düzenlemeye falan..

    Iyi haftasonlari.

    YanıtlaSil
  11. Ellerine sağlık.Çok güzel ve zevkli. Geçenlerde bende o na benzer bir site yaptım bi bak bakim beğenecekmisin.Görünen yer bana ait.www.birceconcept.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. çok guzel fikir hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  13. bende dugun davetiyesi yazimi gondereyim..gerci cumhuriyet savcisi kayinpederce onay gormemisti ben de gizliden kendim bastirmistim sadece arkadaslarima dagitmak uzere..

    YanıtlaSil
  14. hayırlı olsun canım.çok iyi bir fikir.

    YanıtlaSil
  15. Yorumunu aldım arkadaşım.Çok teşekkürler.Elbette neden olmasın.

    YanıtlaSil
  16. Hayırlı olsun.
    Sevgiler.
    İyi hafta sonları.

    YanıtlaSil
  17. hayırlı olsun.benimde yetişkin iki kızım var.bigün ihtiyaç duyucam büyük bi ihtimal bilgilerinize. şimdiden başarılar diliyorum emeği geçecek herkese.

    YanıtlaSil
  18. hayırlı olsun.çok hoş bir site olmuş.
    elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  19. Sizin yeni blogunuz bana iyi geldi sanirim bende amigurumilerime blog actim gece gece estiler :D

    Gece sana birkac birsey sorucam, yeni blogumda sag seritle yazi seridinin arasi bayagi bosluklu duruyor, nasil yaklastirabilirim?
    Birde header kisminin altindada bosluklar var, bu gereksiz bosluklar hosuma gitmedi bir fikir verebilir misin acaba?

    YanıtlaSil
  20. Gececim yüreğine sağlık çok güzel bir proje, hayırlı olsun... Katkımız olursa ne mutlu bize...Takipteyiz.

    YanıtlaSil
  21. Ooo super super ablaaa. Hemen daliyorum siteye :)

    YanıtlaSil