2 Mayıs 2008 Cuma

# Amigurumi

Eski Örme Oyuncağım / My Old Amigurumi Monkey-man

Daha önce bahsettiğim eskiden oynadığım oyuncağın kaybolduğunu sanıyordum. Meğer ablamdaymış ve yeğenlerim için saklamış. Bana resmini gönderdi. Şimdi gözüme daha farklı göründü. Bunu teyzemin kızı elişi dersinde yapmış okula giderken. Çocuk yaşında oldukça iyi bir iş çıkarmış. Bende eski dönemleri biraz ucundan yakalamış biri olarak, eskiden şöyleydi böyleydi diye anlatabilirim. Tv tek kanallı ve bilgisayar gibi çocukları oyalayacak birşey olmadığından o zamanlar kızlara böyle el işleri yaptırılır, erkekler babalarıyla işe gönderilirdi tatillerde. Ben de örme deneyimlerimi daha ilk okul çağlarında yaşadım. Orta okul döneminde giyilebilecek kadar iyi kazak ve bereler atkılar örebiliyordum. Yıllardır daima birşeyler örmüşümdür ya da yapmışımdır. Canım sıkılınca yapacağım bir yarım işim vardır. Bazen birden fazla da oluyor ya neyse :) Düşünüyorum da böyle şeylerle uğraşmanın okul hayatımda da başarılı olmama katkısı oldu sanırım. Çok çalışkandım ama sürekli ders çalışmazdım. Böyle hobilerle uğraşmak beni dengelemiş olmalı. Sürekli ders çalışmak ya da hep başka şeylerle meşgul olmak hiç sağlıklı değil. Şimdiki gençlerin yapabilecekleri çok daha fazla hobi var. Bilgisayar olduktan sonra çok kolay herşey. Yapılabilecek çok çeşitli şeyler var. Üstelik bu hobiler ilerde para da kazandırabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder